LVTPR breidt Consumer & Brands-team uit met ervaren PR-consultant

256760 foto%20margaux f995bd large 1503589863

Bunnik, 28 augustus 2017 – LVTPR, het PR-bureau voor de Benelux, breidt zijn Consumer & Brands-team uit met de ervaren PR-consultant Margaux Smeets. Na functies bij diverse bureaus zal Margaux zich bij LVTPR Nederland inzetten voor de ondersteuning van klanten op het vlak van corporate communicatie en marketing-PR.

Margaux (34) brengt veel ervaring in de bureauwereld met zich mee. Ze werkte onder andere als PR- en communicatieconsultant bij Wisse Kommunikatie en bekleedde de functie van brand strategist bij CARTILS. Als PR-consultant zal zij LVTPR-klanten in Nederland op strategische wijze ondersteunen bij het ontwikkelen en optimaliseren van hun corporate communicatie en bij hun marketing-PR. Margaux zal zich, net als haar collega’s binnen de LVT Group, verder ontwikkelen middels de adviseurscursussen en masterclasses van de LVT Academy.

“LVTPR maakt de laatste jaren een enorme groei door in het aanbod van zijn communicatieportfolio voor klanten. Het is voor mij een fantastische uitdaging om hieraan mee te werken. Wat ik nu ga doen, past perfect bij wat ik geleerd heb in eerdere functies op het gebied van strategische en corporate communicatie, marketingcommunicatie en mediarelaties. De grootte van de groep en de diverse communicatiedisciplines binnen de groep maken het werkveld nog dynamischer en uitdagender”, aldus Margaux Smeets.

Charly Lammers van Toorenburg, Managing Director van LVTPR: “We zijn blij mensen van het niveau van Margaux binnen te halen. De afgelopen jaren groeiden we flink in de breedte. Binnen de LVT Group hebben we veel verschillende expertises in huis, van PR tot contentmarketing, design, social media en eventmarketing. Dit maakt dat ervaren consultants als Margaux zich bij ons optimaal verder kunnen ontwikkelen. Wij zijn blij dat Margaux haar kennis, kritische houding en oog voor detail wil inzetten voor LVTPR en onze klanten.”

Over LVTPR

Noem het mediarelaties, contentmarketing of stakeholder-communicatie. Heb het over corporate communicatie, social-mediacampagnes of digital marketing. Welk label je het ook geeft: wij noemen het gewoon PR. De manier waarop we ons vak uitoefenen verandert voortdurend – of het nu is voor Consumer & Brands, Business & Technology of Corporate & Crisis.